onsdag 4 maj 2016

Godmorgon!

Efter en lång natt med bra och mycket sömn känner jag mig nog lite bättre idag än igår. Min energiboost från smoothien igår varade ungefär så länge att jag hann: ta ut hundarna på en promenad, gick och kollade betena, fixa stallet och rida Claudius. Sen blev jag så trött och mör att jag helt enkelt inte orkade rida varken Stene eller Bigge.


Så idag på schemat står ridning definitivt högt upp! Jag börjar inte jobba förrän i eftermiddag (jag har kvällpasset) så jag hinner rida i lugn och ro nu på förmiddagen.


Jag har precis ätit upp min frukost så nu jag ska bara byta om, sen sätta mig på cykeln och trampa iväg till stallet. Vädret ser ut att bli helt underbart idag också så jag ska njuta!


Min frukost - vaniljyoghurt med solroskärnor, pumpakärnor, linfrö och lite russin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar